لبخند یاس

طرح هدیه به حضرت مادر سلام الله علیها

لبخند یاس

طرح هدیه به حضرت مادر سلام الله علیها

**گروه لبخند یاس توسط فعالین فضای مجازی اداره می شودو وابسته به هیچ نهاد دولتی و غیر دولتی نمی باشد.
**از اهداف این خیریه می توان کمک به اشتغال زایی برای زنان بی سرپرست و یا بدسرپرست ، و کمک به نیازمندان اشاره کرد.
**خیریه لبخند یاس با برگزاری نمایشگاه انواع صنایع دستی، انواع خوراکی جات و فروش کتاب های دست دوم برای نیل به اهداف خود تلاش می کند تا توان بالقوه ی محیط مجازی را در محیط حقیقی به فعل برساند و در این موضوع صمیمانه دست .همه ی علاقمندان را برای شرکت در امور خیر می فشارد.
**شماره حساب خیریه لبخند یاس برای جمع آوری کمک های نقدی ۵۰۴۱.۷۲۱۰.۱۸۴۷.۱۰۵۳. به نام آقای سله نبی، بانک قرض الحسنه رسالت می باشد.

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

کودکانی هستند در میان شور و خنده‌ی این‌روزهای بچه‌ها و پدر و مادرهایشان،  گوشه‌ای نه روی تخت بیمارستان که روی تشکی(؟) سرد و نمور در گوشه‌ای تاریک از خانه‌شان رنجور از درد بیماری و خسته از درد نداری چشم بر لبخندی در آینه حتی بسته‌اند و به خواب رفته‌اند(به خواب رفته‌اند؟...) شکوفه‌های هنوز نشکفته پژمرده‌ای که چشم به راه دست‌های من و تواند تا دست‌های کوچک‌شان را عاشقانه بگیریم و دستی از مهر بر دردهای تن بیمار و رنجورشان بکشیم.
ماه مهر است و فصل باران. همراه ماه مهربان و آسمان بی‌دریغ می‌شویم با مرحله‌ی دوم «طرح هدیه به مادر سلام الله علیها» برای نشاندن لبخندی حتی کوچک بر لب‌های این کودکان.

پاییز 91 مرحله اول طرح هدیه به مادر سلام الله علیها با همت جمعی از فعالان مجازی با هدف کمک به کودکان بیمار و نیازمند همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و مولا علی(ع) برگزار شد. ان شاء الله و با همکاری و همدلی دوستان مجازی پاییز امسال مرحله دوم این طرح با ارسال آثار هنری دوستان در بخش‌های مختلف برگزار خواهد شد.
این آثار شامل بافتنی، نقاشی، سفال، شمع‌های فانتزی، چرم، عکس، منبت، معرق، عروسک، گل، و بخش ویژه‌ی دسر، شیرینی و ترشیجات است.
در اطلاعیه‌های بعدی زمان و مکان برگزاری نمایشگاه را اعلام خواهیم کرد.
  • لبخند یاس